lørdag den 11. november 2017

Skrivedag, 9. november

Efter fredagens vejledning og feedback er jeg begyndt at skrive og samle et udkast # 2 til min eksamensopgave. 

Emnet for mit vedkommede bliver "Transfer og Differentiering" eller måske det omvendte.

Har fået en fornuftig struktur og nogenlunde styr på emnerne, teoretikeren og didaktikkeren - nu må vi se. Opgaven bliver primært om egne overvejelser i egen undervisning, så der der bliver eksempler på hvordan jeg har implementeret de 2 emner - helt eller delvist bevidst. Må jo nok erkende at overskrifterne flyder automatisk ind, så der må jo være noget i min personlige "undevisningstil" som fungerer - måske fordi jeg har et "holistisk syn" i.flg. Kolb både menneskeligt og undervisnings relateret.

De 2 emner er superspændende at få sat mere formelle ord på - klart de emner på forløbet som virkeligt har skærpet min tanker.

17.30 - nu gider jeg ikke mere idag. 

Har fået samlet et godt, men ikke færdigt produkt. Har besluttet, at jeg skal have et færdigt (95 %) produkt i næste uge som jeg ka sende til Rene for lidt feedback. Mandag den 20/11 og frem 29/11 er jeg på ferie - skal til F1 i AbuDhabi for 4. gang. Trænger virkeligt til at trække stikket, det har været et presset efterår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

6. undervisningsdag, 17. november

E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...