Begrænsningen
Har samlet et udkast til opgaven - det fylder for meget. Så jeg må nok ændre i strukturen.
Har flyttet lidt rundt og klippet andet ud - har lavet et par bilag som supplering.
Vil holde fri nu og kigge på resten i morgen.
Etiketter
- 5 perspektiver på digital teknologi og undervisning
- afsluningsopgaven
- artefakter
- biopsykologisk
- Bjarne Wahlgren
- blog
- didaktik
- differentiering
- digitale habitater
- e-didaktisk model
- e-potfolie
- Eksamen
- eksamensopgaven
- erfaringsbaseret læring
- Flipped classroom
- generel transfer. Brinkerhoff
- god læring
- Hiim og Hippe
- holistisk
- Hvorfor skrive på bloggen
- Illeris
- industrisamfundet
- John Biggs
- Kolb
- Lars Johnsen
- Læringsplatforme
- læringsteori
- NCK
- Nina Bonderrup Dohn
- planlægningsfasen
- praksisfællesskaber
- Praksisrummet
- psykologisk
- pædagogisk
- QR
- QR-koder
- specifik transfer
- svendeprøven
- TPACK
- Transfer
- Undervisningsdifferentiering
- videnssamfundet
- video
- værkstedet
- web 2.0
- Wenger
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
6. undervisningsdag, 17. november
E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...
-
Charlotte (skolens læsevejleder) giver ideer og værktøjer til konstruktiv læsning Det er vigtigt, at der hurtigt skabes et overblik...
-
Transfer og samarbejde på tværs Dagens emner bliver styret af Rene, der med sine oplæg fik en god dialog igang på holdlet - transfer er vig...
-
E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar