Eksamensopgaven fylder lidt for meget - både på papiret og i hovedet - for tiden.
Selve opgavens struktur og indhold er OK - men der er begrænsninger på indholdets størrelse. Kun 6 sider af 2400 anslag og jeg har for meget tekst og for mange emner.
Er lidt presset på tiden, da jeg jo holder ferie næste uge og gerne vil holde fri og samtidigt give Rene tid til at gi feedback.
Etiketter
- 5 perspektiver på digital teknologi og undervisning
- afsluningsopgaven
- artefakter
- biopsykologisk
- Bjarne Wahlgren
- blog
- didaktik
- differentiering
- digitale habitater
- e-didaktisk model
- e-potfolie
- Eksamen
- eksamensopgaven
- erfaringsbaseret læring
- Flipped classroom
- generel transfer. Brinkerhoff
- god læring
- Hiim og Hippe
- holistisk
- Hvorfor skrive på bloggen
- Illeris
- industrisamfundet
- John Biggs
- Kolb
- Lars Johnsen
- Læringsplatforme
- læringsteori
- NCK
- Nina Bonderrup Dohn
- planlægningsfasen
- praksisfællesskaber
- Praksisrummet
- psykologisk
- pædagogisk
- QR
- QR-koder
- specifik transfer
- svendeprøven
- TPACK
- Transfer
- Undervisningsdifferentiering
- videnssamfundet
- video
- værkstedet
- web 2.0
- Wenger
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
6. undervisningsdag, 17. november
E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...
-
Charlotte (skolens læsevejleder) giver ideer og værktøjer til konstruktiv læsning Det er vigtigt, at der hurtigt skabes et overblik...
-
Transfer og samarbejde på tværs Dagens emner bliver styret af Rene, der med sine oplæg fik en god dialog igang på holdlet - transfer er vig...
-
E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar