torsdag den 2. november 2017

Studiedag, 26. november

Dagen var tænkt som en opsamling på bloggen og en generel refleksion over udbyttet af kursusforløbet grundet den store usikkerhed om indhold, arbejdsbelastningen ved siden af den daglige undervisning og øvrige opgaver.

Generelt er der på holdet meget usikkerhed og jeg har personligt haft lukket ned af 2 omgange (første gang = sort fredag = stress og anden omgang grundet undervisning og omlægning af skolen IT-struktur - har desværre ansvaret for autoafdelingens testudstyr, ca 40 enheder som mine kollegaer skal bruge i deres undervisning).

Disse begivenheder samt en generel manglende planlægning og dialog med ledelsen - studiegruppen har anmodet om møde m/ vicedirektør m.fl. som har ansvaret for kompetenceudviklingen. Mødet er er udskudt/flyttet til fredag den 10. november, så kan der måske endelig kommer klarhed på gruppens og egne frustationer.

Forløbet slutter med eksamen og der skal afleveres "en opgavebeskrivelse"  den 5. december - der er pludseligt kort tid tilbage. Vores blog, der en vores e-portfolie, skal anvendes til vores refleksioner over diverse emner, teorier og overvejelser i forhold til afslutningsprodukt/eksamen.

Jeg har derfor valgt at prioritere at skrive bloggen løbende, men desværre er det ikke blevet den dynamiske proces som jeg havde tænkt grundet ovenstående dilemmaer. Har samtidigt fravalgt at afprøve alle de tiltænkte/præsentererde værktøjer, men udvalgt dem som jeg umiddelbart kan se anvendelse for på nuværende tidspunkt. 

Jeg får sammenskrevet ca. 4 sider udkast med mine "undervisningsovervejelser" både plusser og minusser som jeg ku tænke mig at involvere i min afslutningsopgave - dette er sendt til Rene, som er min vejleder på forløbet. 
Forhåbentligt kan han hjælpe med lidt præcisering og give noget input, så jeg kan få skrevet det meste af opgaven inden jeg skal til F1 i AbuDhabi i næste måned (den sidste uge i november). 

Der er jo ikke lang tid til afleveringsdato 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

6. undervisningsdag, 17. november

E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...