tirsdag den 26. september 2017

Studiegruppedag, 8. september

Sort fredag - og nej, det er var ikke Black Friday

Vi mødes for at arbejde med vores blog og overveje relevante problemstillinger til afslutningsopgaven.

Gik hjem onsdag fuld af gode ideer til løsninger på opsætning af min blog, som ikke rigtig er oppe at køre - mangler tid til at få samlet de løse ender...

Det bliver bare ikke idag, da bliver syg - kvalme, ondt i hovedet, ryster og går i sort.Det er sgu ikke nogen god fornemmelse.



Skriver til chefen og aftaler at mødes mandag. En kedelig weekend, hvor jeg ikke kan koncentrere mig og finde fokus som overhovedet.

Har fået landet en aftale - delvis - om rammerne, hjemmearbejdsdage, tidsforbrug, stress og de øvrige planlagte opgaver resten af året (5. december og opgaveaflevering)

Herefter har jeg valgt ikke at tænke på DigiTek i 2 uger og fået klaret nogle af mine daglige gøremål i slowmotion.




Holdet har herefter haft en dialog med vores Tillidsmand som efterfølgende har aftalt at mødes m/ ledelsen for at "forventningsafstemme" forløbet, tidsforbrug i forhold til øvrige opgaver og undervisning - jeg er vist ikke den eneste som ............................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

6. undervisningsdag, 17. november

E-læring og læringsplatforme er dagens emner. Oplægget giver god mening, vi ser på forskellige modeller. Dagens opgave er, at designe et n...